I-landsproblem

En runda i stan med Nicole får en alltid på skratthumör no mather what! Hon är den mest optimistiska människa jag känner - med ett ständigt leende på läpparna. Och det smittar av sig, tro mig...

Nu är jag hemma och har massor to do's på min lista. Först och främst måste jag dammtorka och dammsuga mitt rum som inte har städats på mer än en vecka och (fortfarande) packa upp mina jävla grejer. Sen måste jag baka en hel del också till på onsdag då vi firar 10 års jubileum på vår skola. Och sist men inte minst måste jag plugga till mitt I-land U-land prov jag har imorgon.

Helst av allt vill jag bara slippa alla måsten som finns här i livet och lägga mig på en filt i gräset och njuta av solen. Iofs har jag fått lite sol på mig idag (så jag får tänka positivt som Nicole hade sagt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0