Snokande

Mina läsare har mer än fördubblats de senaste dagarna och det är jätteroligt! Ibland "glömmer" jag nästan att folk faktiskt läser här, haha. Vissa avslöjar sig dock utan att tänka på det ibland - inga namn nämnda ;) Mamma är i alla fall en trogen läsare och hon står för det, till skillnad från vissa andra som ska leka coola och inte bry sig för mycket om mitt liv när de uppenbarligen gör det. Och jag håller med; det är ju ett lätt och roligt sätt att "hålla koll" på andras liv utan att de får veta. Däremot (om jag utgår från mig själv) är det mycket som aldrig nämns i bloggen av en eller annan orsak. Men det är ju det som gör det hela lite spännande - visst?!


Nu ska jag sluta ordbajsa och bege mig till solariet för att hinna ikapp alla som stekt i den riktiga solen i helgen.



Kommentarer
Postat av: Jessi

Världens underbaraste Julia <3

2009-04-28 @ 17:42:27
URL: http://thenakedttruth.blogg.se/
Postat av: SNOPP

Allt ditt sexande som döljs för läsarna?

2009-04-29 @ 14:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0