Vad blir det till lunch?

De senaste dagarna har jag och Nicole (och även Vicki brukar hänka på men hon är sjuk idag) stuckit hem på lunchen för att laga egen mat här hemma. Har aldrig varit så förtjust i skolmaten och därför ofta varit okoncentrerad och trött på lektionerna imed att jag inte fått någon näring i mig under dagen. Inte alls bra. Så för att lösa detta problem har jag och Nicole kommit på att vi kan gå hem till min pappa (som bor en meter ifrån skolan) och laga egen mat. Fan vad smarta vi är, haha!

Om exakt en timme ska vi vara tillbaka på skolan så måste sätta lite fart nu. Idag ska vi äta makaroner och köttbullar (det är alltid antingen det eller nuddlar som gäller). Eftersom det både är gott och lätt att göra. I eftermiddag har vi två lektioner, svenska och SO (favorit ämnena!) sen sticker jag och Nic till stan och om det är fint väder kanske vi slår oss ner i parken och solar eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0