What's up?

Hade bestämt mig för en hemmakväll idag men fick ett sms om utgång från kära Nicole. Och så lättövertalad som jag är så tog det inte lång tid innan jag plötsligt var peppad för en utekväll med tjejerna. Det har varit en ganska händelserik kväll. Både bra och dåligt.

Först var vi hos Ello och rökte vattenpipa och chillade, sen kom Assad & co och hämtade upp oss, sen stack vi vidare till en kille (jag minns inte vad han hette) som hade fest och var där men det var riktigt tråkigt så vi drog ganska snabbt därifrån till stan och invaderade McDonalds istället, haha. Jag blir alltid hungrig när jag druckit. Varför blir man det egentligen?

På vägen hem sen när jag väntade på bussen kom ett gäng killar mot mig och jag blev skiträdd så jag smsade Assad och bad honom ringa mig (kunde inte ringa från min mobil, hade bara gratis sms kvar). Sen började de killarna hålla på helt mycket så Assad fick komma dit och det blev bråk och folk började slåss och ja, allt var rent ut sagt kaos. Men tur är att inte polisen kom för det hade bara gjort saken ännu värre... 

Nu är jag hemma och är sjukt rastlös, brukar aldrig vara hemma så tidigt på en fredag. Vet inte vad det är med mig ikväll. Sjukt trött men ändå inte. Trött på allt och alla men ändå inte. Ensam men ändå inte. Borde ligga i sängen nu istället för att blogga. Måste få min skönhetssömn. Hörs imorgon! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0